logoPK

Planirajte, radite, proveravajte i delujte kvalitetno

Kako do zadovoljstva korisnika primenom standarda – Preporuke i rešavanje problema u praksi

Institut za standardizaciju Srbije nastavlja sa organizovanjem obuka iz oblasti za koje naši korisnici iskazuju interesovanje, pa tako ovaj put najavljujemo obuku:


 

Kako do zadovoljstva korisnika primenom standarda – Preporuke i rešavanje problema u praksi

Datum: 16. april 2021.

Trajanje: jednodnevna obuka

Zakon o zaštiti potrošača moraju da poštuju sve organizacije koje obezbeđuju proizvode, procese i usluge za korisnike i ostvaruju tržišne odnose sa njima. Međutim, čak i one najuspešnije mogu biti suočene sa prigovorima svojih korisnika. Dobra praksa podrazumeva da organizacije imaju jasno definisane procese kojima će sprečiti da do prigovora, žalbe ili reklamacije uopšte dođe, a zatim i procese kojima će odgovoriti na prigovore korisnika.

Informacije dobijene kroz proces postupanja sa prigovorima mogu da doprinesu poboljšanju proizvoda i procesa, a povrh svega, onda kada se sa prigovorima ispravno postupa, mogu da poboljšaju ugled organizacije, bez obzira na veličinu, lokaciju i sektor.

Cilj ovog vebinara je da se predstavnicima sektora usluga i malih i srednjih preduzeća pomogne da unaprede znanje u cilju poboljšanja zadovoljstva svojih korisnika.

Kome je vebinar namenjen?

Vebinar je namenjen svim zainteresovanima, a naročito vlasnicima i direktorima malih i srednjih preduzeća, menadžerima integrisanih sistema menadžmenta, menadžerima prodaje, zaposlenima u sektoru ljudskih resursa, marketingu, kao i drugima koji u svom svakodnevnom poslovanju imaju direktani i indirektan kontakt sa korisnicima, ili su uključeni u postupanje sa prigovorima i reklamacijama.

Vebinar uključuje rešavanje problema i primera iz prakse

Posebno će biti obrađene teme:

  • Pregled standarda SRPS ISO 10001, SRPS ISO 10002, SRPS ISO 10003 i SRPS ISO 10004
  • Odnosi sa korisnicima i kako ih unaprediti primenom standarda
  • Čemu služe kodeksi ponašanja prema korisnicima
  • Kako postupati sa prigovorima korisnika
  • Zašto je važno stalno razumevanje zadovoljstva korisnika
  • Primenom standarda do poboljšanje odnosa sa korisnicima
  • Aktivacija znanja – Studija slučaja – Rešavanje problema u praksi

Predavači:

Dr Ivana Mijatović, vanredni profesor Fakulteta organizacionih nauka Univerziteta u Beogradu, član Komisije KS I1/07 – Softverski inženjering, primena IT u obrazovanju i internet

Mr Mirjana Mirković-Đorđević, rukovodilac Odeljenja za hemijske tehnologije, poljoprivredu, šumarstvo, bezbednost, životnu sredinu i opšte standarde u ISS-u, sekretar Komisije KS CASCO

Naknada za učešće na vebinaru: 12.000,00 din. (obuhvata prezentacije predavača, onlajn čitanje standarda SRPS ISO 9001, SRPS ISO 10001, SRPS ISO 10002, SRPS ISO 10003 i SRPS ISO 10004, u periodu od 5 dana i potvrdu o učešću u elektronskom formatu).

Prijavite se na sledećem linku: https://forms.gle/GfDvizZdy9pvR6QW8

Nakon prijave, dostavićemo vam detaljan program vebinara i predračun.

Za sve dodatne informacije možete se javiti na tel: 0113409340 ili 0113409390, ili imejl: Ova adresa el. pošte je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je videli.