Autor:
mr Branislav Sladić
Knjiga Menadžment kvaliteta isporučilaca je posvećena razvoju odnosa između organizacija i isporučilaca zasnovanih na kvalitetu. U njoj je opisana metodologija koja omogućava organizacijama da izmere kvalitet isporučilaca, da ih uporede na osnovu kvaliteta i realizuju saradnju sa isporučiocima koji imaju sposobnosti da zadovolje njihove zahteve.
Knjiga predstavlja jedinstven priručnik za menadžment kvalitetom u nabavkama.
Menadžeri u njoj mogu pronaći primenjiva znanja o sistemskom pristupu kvalitetu u procesu nabavke i metodologiju za uspostavljanje sistema za ocenjivanje kvaliteta isporučilaca. Za učesnike u procesu nabavke razrađena su praktična uputstva za merenje kvaliteta isporučilaca i saradnju sa isporučiocima odgovarajućeg kvaliteta. Knjiga je takođe dragocena i specijalistima iz oblasti menadžmenta kvaliteta i studentima, jer u njoj mogu pronaći detaljna uputstva za zadovoljavanje zahteva standarda ISO 9001 u procesu nabavke. Predstavljajući jedinstvenu i originalnu riznicu znanja o kvalitetu isporučilaca, knjiga pruža organizacijama i isporučiocima dragocene informacije za razvoj međusobne saradnje. Autor je ovom knjigom dao doprinos razvoju savremenih odnosa između organizacija i isporučilaca, kao i razvoju kulture kvaliteta uopšte.
SADRŽAJ KNJIGE
- Uvod
- Proces nabavke
- Kvalitet organizacije i kvalitet "autsors" procesa
- Menadžment standardi i menadžment kvaliteta isporučilaca
- Analiza rizika u nabavkama i vrste nabavki
- Parametri za izbor i ocenu isporučilaca
- Model menadžmenta kvaliteta isporučilaca
7.4 Proces nabavke sa aktivnostima menadžmenta kvaliteta isporučilaca
7.5 Partnerski odnosi i menadžment kvaliteta isporučilaca
8. Osnovni zadaci menadžera u menadžmentu kvaliteta isporučilaca
9. Softverska podrška menadžmentu kvaliteta isporučilaca
10. Menadžmenta kvaliteta isporučilaca i javne nabavke
11. Pogovor
12. Literatura
13. Prilozi
14. Recenzije