logoPK

Planirajte, radite, proveravajte i delujte kvalitetno

Potrošači u Srbiji zahtevaju kvalitetnije proizvode sa manje aditiva

Čini se da potrošači u Srbiji usmeravaju svoje ukuse ka zdravijim opcijama, smanjujući veštačke sastojke.

Anketa NOPS-a (Nacionalne organizacije potrošača Srbije) pokazala je da kupci sve više traže proizvode sa manje aditiva i kvalitetnijim sastojcima.

Promena je vođena rastućom svešću o dugoročnim uticajima na zdravlje konzumiranja prerađene hrane.

  • Anketa NOPS-a pokazuje da sve više ljudi u Srbiji čita etikete i izbegava proizvode punjene veštačkim konzervansima.
  • Proizvođači su sada pod pritiskom da zadovolje ovu potražnju nudeći proizvode sa čistijim etiketama.
  • Potrošači koji vode računa o zdravlju posebno su zainteresovani za artikle bez nepotrebnih hemikalija, što gura proizvođače na inovacije i usvajanje viših standarda.

Promena kupovnih navika gura prehrambenu industriju da bude transparentnija i odgovornija u svojim proizvodnim metodama. Ovaj trend pokazuje važnost edukacije potrošača i njenu moć da utiče na bolje tržišne prakse.

Za više detalja pogledajte članak sa portala eKapije.