logoPK

Planirajte, radite, proveravajte i delujte kvalitetno

Kampanja ”Mislim na nas – kupujem organsko“ povezuje proizvođače i potrošače organske hrane

Kampanja će približiti javnosti vrednosti organskih domaćih proizvoda i povezati proizvođače, potrošače i trgovce kroz predstavljanje priče nekih od naših proizvođača, organskih ambasadora

 

U Privrednoj komori Vojvodine svečano je predstavljena promotivna kampanja organske proizvodnje čiji naziv je ”Mislim na nas – kupujem organsko“.

Kampanja će približiti javnosti vrednosti organskih domaćih proizvoda i povezati proizvođače, potrošače i trgovce kroz predstavljanje priče nekih od naših proizvođača, organskih ambasadora, koji će delić svoje svakodnevnice i specifičnosti organske proizvodnje podeliti sa svima, a koji godinama stvaraju ambijent za razumevanje i ulivanje poverenja u organsku proizvodnju i svojim primerom inspirišu ostale da krenu ovim putem.

”Kampanji nismo slučajno dali ovaj naziv jer jednostavno svi trebamo više da mislimo jedni na druge, svi trebamo više da brinemo o našem okruženju i samim tim da brinemo o budućnosti naše planete. To bi poruka naše kampanje. Cilj nam je da neke ljude podsetimo, a neke da naučimo šta je zaista autentičan organski sertifikovani proizvod, da im skrenemo pažnju na sve koristi koje potrošnja organskih proizvoda donosi”, rekla je Ivana Simić, generalni sekretar Nacionalne asocijacije Serbia Organica.

Kampanja ”Mislim na nas -kupujem organsko“ deo je projekta Organic Trade for Development in Eastern Europe (OT4D) koji podržava Državni sekretarijat za ekonomske poslove Švajcarske (SECO), a sprovode IFOAM (Međunarodno udruženje za organsku proizvodnju), Helvetas (švajcarska agencija za međunarodnu saradnju) i FiBL (švajcarski Istraživački institut za organsku poljoprivredu).

Prema rečima Jelene Milić iz Ministarstva poljoprivrede, ovaj projekat će u naredne dve godine inicirati različite aktivnosti koje će unaprediti sektor organske proizvodnje.

”U prethodnom periodu više smo se bavili problematikom same proizvodnje. Promocija organskih proizvoda nije bila u fokusu a vrlo je bitna karika u čitavom lancu proizvodnje. Komunikacija sa potrošačem je neophodna i ja sam sigurna da ćemo, zahvaljujući ovoj kampanji, približiti potrošačima organsku proizvodnju uz pomoć odabranih proizvođača, promotera organske proizvodnje”, napominje Milić.

Niv Holand-Eso, menadžerka za komunikacije Međunarodnog udruženja za organsku poljoprivredu (IFOAM), poziva stanovništvo u Srbiji da učestvuje u kampanji kako bi ona bila uspešna i da tako utiče na povećanje proizvodnje organskih proizvoda u Srbiji kako bi organska proizvodnja postala konkurentnija, ali i da olakša pristup visokokvalitetnim, zdravim, hranljivim, bezbednim i ukusnim proizvodima.

 

 

Izvor: agronews.rs